Livet från den ljusa sidan?

Internet är verkligen värdelöst. Att söka fakta där är som att leta efter en nål i en höstack. Överallt står det olika saker, man hittar aldrig det man söker efter och man blir enbart förvirrad och irriterad. Tacka vet jag böcker..

Energin tryter verkligen, och med migränen jag har idag så är jag inte på särskilt bra humör. Att gå iväg direkt efter skolan och jobba känns inte särskilt lockande. Och eftersom det blir precis likadant imorgon med skola och sedan jobbet direkt så blir det bara värre. Just nu vill jag bara gräva ner mig i en bra film eller en bra bok. Lite té och värmeljus.. Så skulle dagarna se ut under vintern, då skulle man må bra.

Skolan är ju helt sanslös, nya uppgifter varje minut. Hur tror de att vi ska orka med allt? Ovanpå allt detta har vi ju projektarbetet, plus att jag har elevrådet, skoltidningen och jobbet.. Jag kommer smälla av, var så säkra på det!

Nu ska jag väl återgå till något vettigt, eller så tar jag en fika i cafeterian. Det lutar dock åt en kaffe..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0