Mycket

Det ser ut som om vi klarade oss från stormen, i alla fall här där jag bor. Som vanligt alltså, vi slipper alltid alla oväder. Bra placering utav Flen, det måste man medge.

Jag har stora ekonomiska bekymmer. Hur kommer det sig att pengarna aldrig räcker till? Och varför är jag alltid tvungen att handla så jäkla mycket hela tiden? Jag har pengar så att jag klarar Sthlm/Bruce, och Paris. Men sen när jag kommer hem.. Från den sjätte till den tjugofemte så kommer jag att vara helt pank. Och med helt pank så menar jag att jag inte kommer att kunna köpa minsta lilla tuggummipaket. Hur ska det gå?

Det kommer att bli lite tunnt med blogginlägg nu framöver, då jag inte kommer att kunna skriva något alls söndag och måndag, då jag är i Sthlm. På tisdag ska jag nog hinna med ett inlägg eller två, sedan åker jag ju till Paris på onsdag. Så då blir nästa inlägg på måndag vecka 45..

Det är som ni förstår en hel del på gång. Nu ska jag göra mig iordning, äta lite lunch och sedan knalla iväg till jobbet. Slutar vid åtta, då blir det till att packa, först till Sthlm och sen till Paris. Upp och ta tåget på söndag morgon, kommer hem igen på tisdag vid lunchtid, hämta ut Metrokort och planera lite med Axel, sedan sova och sedan iväg till flyget.. Lungt och fridfullt lov, inte det minsta.

Nu har jag saker jag måste göra..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0