Planering och inredning

Den källkritiska uppsatsen i historia B är klar och väntar bara på att bli inlämnad. Så nu tänkte jag, för en gångs skull, sätta lite fart med projektarbetet. Idag innan nästa lektion (13:10) så ska jag hinna skriva ihop lite frågor som jag ska maila till polisen, och skriva ett nytt blogginlägg i blogg- loggen. Pju. Jag velar alldeles för mycket med det här jäkla projektarbetet! Nu måste jag se till att få tummen ur, för första avstämningen är i november, och då vore det ju bra om jag faktiskt hade skrivit några kapitel! Som tur är så har jag min kära handledare som helt enkelt bara är i extas över mitt val av projektarbete, så hon gnäller ju i alla fall inte.

Två lektioner kvar nu. Sedan hem och plugga litteraturvetenskap, filosofi och svenska C. Analys, fakta och jämförelse. Jag måste göra klart allt idag, för imorgon jobbar jag och på torsdag så ska allting in!

Oh, vårat nya matsalsbord kom igår, så nu har familjen möblerat om i vardagsrummet och snyggat till det rejält! Äntligen fick jag slänga massor utav föräldrarnas "skit", helt enkelt. Så nu är matsalsdelen snyggt avskalad, enkel och mysig. Nu ska vi bara köpa lite nya hyllor, för de vita passar inte in längre.. Jisses, nu vill jag bara flytta hemifrån och inreda hela lägenheten själv.. Jag vet precis hur jag ska ha det, inredning är ju för jäkla kul! Jag ska nog ta och publicera ett litet inredningsinlägg. En specialare om garderoben, och sedan bara lite allmänt. Älska IKEA!

Snart bär det av till Paris..

Skriv din åsikt
Postat av: Cillan

du gillar bruce springsteen? :)

2006-10-03 @ 14:51:43
URL: http://cillan.blogg.se
Postat av: Pillan

Gillar är en underdrift, älskar, avgudar och anser vara mitt syre är en bättre beskrivning! :)

2006-10-03 @ 17:21:23
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Cillan

SAMMA HÄR :D

2006-10-03 @ 17:43:40
URL: http://cillan.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0