Torsdag

Nobelpriset i litteratur gick till en turkisk författare som jag aldrig någonsin har hört talas om.. Mer om det på bokbloggen.

Ska ta och kila iväg till jobbet snart, har eget arbete i filosofin så jag hinner äta något innan jag ska börja slava. Det är ju alltid trevligt. Men egentligen orkar jag inte jobba 15:00 - 21:15... Jag är alldeles slut i kroppen och huvudet, mörkret börjar redan göra sitt med min energi och ork.

Hur kommer det sig att alla uppsatser och dylikt som jag lämnar in, och absolut inte är nöjd med, alltid får ett MVG av läraren? Om jag däremot är nöjd med det jag gjort, blir det VG+. Måste jag alltså skriva så att jag själv anser det vara dåligt, för att få bästa betyget? Så ska det ju inte behöva vara. Sjukt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0