Dålig moral och valvaka

Nej, ni gissade rätt. Jag lyckades inte bocka av allt på den där listan.. Jag har dock ätit mat med familjen, druckit té, och spelat frågespel med bror och svägerska. Jag är grym på frågespel, det är ett som är säkert! Men hur blev det då med pluggandet? Jo, jag fick fnatt på google när jag faktiskt försökte leta info om Francisco Goya, men det finns ingen info alls! Hur kommer det sig? Internet ska ju ha svaret på allt. Hela min livsfilosofi är i bitar. Så jag gav helt enkelt upp pluggandet. Men jag ska faktiskt göra lite företagsekonomi nu, och städa åt fisken. Och kanske skriva ut lite fakta om Verdi? Hmm, det visar sig.

Valvakan då! Jag har inte sett ett dugg, men nu minsann så ska TVn på! Spännande, en riktig rysare. Vilket parti, anser ni personligen, skulle leda Sverige bäst? Även fast det alltid lutar åt antingen Moderaterna eller Sossarna, så finns det ju fler partier. Så, vem skulle göra jobbet bäst? Det är verkligen en lurig fråga. Oavsett vem som vinner så vill jag gärna höra lite kommentarer kring detta!



Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0