Designa själv

Nu kan man ju tydligen ändra sin blogg själv även på basnivån, och den stora frågan är då; Hur i helsike gör man det? Tips mottages tacksamt. Jag vill gärna göra en personlig sida, men datorer är inte riktigt min starka sida..

Idag är det potatis- och purjolökssoppa som serveras i skolan, vilket innebär att jag får svälta mig själv idag. Varför kan de inte bara servera makaroner eller ris till allt? Då kunde man ju åtminstone få äta sig mätt.. Dålig stil.

Oh yes, två lektioner inställda idag, vilket innebär att skoldagen ser ut som följande; lektion, långt hål, kort lektion, lååångt hål, kort lektion, hem. Sådana dagar tar verkligen musten ur mig. Skulle jag lägga alla mina lektioner på rad skulle jag bara behöva gå 2½ dag i skolan varje vecka.

Nu ska jag försöka ta tillvara detta långtråkiga hål genom att försöka plugga lite.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Mssor med bra ideer. Fortsätt ösa på! D:

2006-09-14 @ 16:46:37
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0