En förbättring av söndagen

Hey, jag har faktiskt pluggat en hel del nu! Eller något åt det hållet i alla fall.. Ganska lata grejor, renskrivning av religionen, och lite faktainsamling till musikhistorian och Kultur&Idéhistorian.. Men ändå! Nu ska jag ge mig i kast med lite projketarbetsuppgifter, sedan blir det Engelska C eller Företagsekonomi.

Jag har tvättat en maskin, och jag vet att den är färdig, men jag har bara inte tillräckligt med energi för att gå ner och hänga upp de jäkla kläderna. Men det kommer så småningen om. Jag måste gå och slänga sopor också. Sedan ska jag dra ihop några lite vettigare blogginlägg!

Skriv din åsikt
Postat av: P

Fler som sliter med studier =),själv sliter jag med Eng A,och kommer ingenvart.Imponerad att du pysslar med C,dit lär jag aldrig komma ;)

2006-09-25 @ 10:42:50
URL: http://tezzla.blogg.se/
Postat av: Pillan

Engelska C är faktiskt ingen svår kurs, min lärare är kass på engelska och det enda jag behöver göra på dessa 100p är att läsa tre-fyra böcker och analysera dem. Man fick välja vilket arbete man ville, så för mig är det väldigt slappt. Men får du en grym lärare i C-kursen lär det bli svårt!

2006-09-25 @ 13:10:37
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0