Håltimmar

Håltimmar tar verkligen död på mig. Rast mellan halv tio och tjugo i ett.. Jag och ett litet sällskap hann dock med lunch på stan, blev en tonfiskrulle för min del. Så nu är man lagom proppmätt.

Ikväll blir det film med Malin, var på tok för längesen. Blir till att se Hitchcocks Psycho! Men innan dess ska jag till Katrineholm för att köpa present åt henne, hon fyller ju minsann 19 imorgon! Jag ska dessutom försöka hinna investera i något åt mig själv, bland annat lite ljuslyktor nu till vintern. Med tanke på att mitt rum har en snittemperatur på minus tvåhundragrader under vinterhalvåret så behövs ljuslyktor. Och filtar. Och ett par nya fårskinnstofflor bör införskaffas.

Mogge åkte till Lefkas imorse. Orättvist. Ännu mer orättvist eftersom han ska bo på ett helt fantastiskt lyxigt hotell. Kul för honom, deprimerande för oss andra.

Nu ska jag kika på lite Parisresor. Förhoppningsvis kommer jag iväg dit nu i höst. Vore inte fel, Louvren har väntat länge nog på mig nu.


Skriv din åsikt
Postat av: Tilda

BAH! nu gjorde du mig deppig. kunde jag inte fått vara lyckligt ovetande när det gäller Lefkas? oooaaaahhh!
Mössorna imorgon! WOHO!

2006-09-04 @ 19:54:53
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Petra

Fortfarande lite dålig med uppdateringen, men det är inte helt värdelöst så jag ska inte klaga =) Har du framkallat engångskamerorna?

2006-09-06 @ 13:23:31
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Engångskamerorna är ivägskickade, ville hämta ut dem idag men de var inte klara! En kamera med bara halva rullen tagen är inte ivägskickad, men så fort jag fotat upp rullen så ska den också iväg!

2006-09-06 @ 16:05:18
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0