Jag som skulle vara duktig..

Terminens första skoldag idag. Jag gick på två lektioner, men eftersom jag hatar alla dessa håltimmar jag har precis hela tiden så struntade jag i dramat. Konstnärssjälen tillika hamparökande (tror vi) kvinnan till lärare går mig på nerverna. Så jag gick hem.

Planen är att jag ska göra något vettigt. Det vill säga;
Skriva klart religionuppsatsen om Egypten
Skriva ut fotomontage- uppgifterna till Historian
Skapa projektarbetsbloggen + skriva en projektbeskrivning
 Maila uppgifter till EngC läraren, plus beskriva vad jag ska syssla med för projekt i den kursen


Typ det ska jag göra. Vad jag gjort? Spelat Age of Empires II.

Nu är jag dessutom hungrig. Jag orkar dock inte laga mat. Svårt läge.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0