Kyla

Jag fryser. Man känner att hösten är på G nu. Det visar sig tydligt när jag börjar frysa och löven börjar falla. De två största tecken man hittar.

Om en si då där fyrtio minuter bär det av mot en karaokekväll, Agge slutar på jobbet och vi ska tacka av henne. Det återstår bara att se ifall Eva ska dricka tequila eller ej.

Imorgon ska jag klippa mig, tack gode gud. Frisören ringde och ändrade tid, och jag gråter inte över att det blev tidigare, min lugg kan liknas vid Niagarafallet just för tillfället.

Skriv din åsikt
Postat av: Tilda

du är utmanad ^^,

2006-09-20 @ 08:50:35
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Anonym

häärligt. spännande ^^,

2006-09-21 @ 11:56:35

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0