Lite om mycket.

Pju, eftersom jag var lat igår så fick jag stressa klart religionuppsatsen alldeles nyss. Den skulle tydligen in på lektionen imorse, men eftersom vi vanligtvis brukar få ända fram till klockan fyra på oss så trodde jag att det fortfarande var så. Men nej nej. Memo till mig själv; Gör saker i god tid! På så sätt slipper man ju få panik dagen innan en stor jäkla rapport ska in, och det enda man gjort är att fundera på vad man ska skriva om. Dålig Pernilla.

Jag har ingen koll alls på när mina lektioner börjar. Det måste bli en ändring där också. Kanske tatuera in schemat på armen så att jag slipper plocka upp schemat och inse att jag måste springa genast?

Förresten, har jag nämt att jag skaffat ännu en tatuering? Om inte, så gjordes den i Bulgarien av en tjock och troligtvis hög nisse som var riktigt skrämmande. Tatueringen är en hieroglyf, Symbolen för liv. Petra tatuerade sig därnere hon med, och jisses vad hennes blödde. Men reslutatet blev ju kanon, så lite får man utstå. Nu har jag bara en tatuering till planerad, men det vågar jag inte berätta för mamma. Hon tyckte det var nog redan efter den första.. Jag kanske ska ta och publicera bilder på alla tatueringarna? Kanske vore något.. Jag ska fundera på saken.

Födelsedagskalas hos Malin i tisdags, jag åt tills jag sprack kändes det som. Är ju inte direkt bästa vänner med folket som var där nuförtiden, men vi hittade ändå en hel del att prata om. Till exempel Bulgarien, folk vi ogillar och tatueringar. Jonathan hade skaffat en otroligt fin uppe i nacken.

Nu däremot så ska jag kila iväg på Svenska C, tråkigt men nödvändigt. Sedan blir det en kort lunch, företagsekonomi, och sedan ska jag knalla hem och kanske göra något vettigt. Jag tänker dock inte planera något, mina planer går ju alltid i stöpet..

Skriv din åsikt
Postat av: Tilda

haha vilken kommentar Pillan, du slog huvet på spiken.
antar att du skrev igår. då mådde jag INTE bra. det hemskaste är att jag är bakis som fan idag med, hur lyckas man få till en två dagar lång bakfylla? Fuck.

2006-09-08 @ 07:55:02
URL: http://pimmelina.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0