Måndag hela veckan

Ännu en rolig skoldag! Började halv nio, hade lektion i en timme. Väntar på nästa lektion som börjar tjugo i tolv, då visar det sig att den är inställd, och lektionen efter den är också inställd. Jag slutade alltså halv tio, men det får man minsann ingen information om. Tack!

Veckorna går ju ruskigt fort! Mamma och Pappa kommer ju hem från semestern nu på onsdag, och trots att de varit borta i en vecka så känns det som om de åkte igår. Oh, jag får ett set med linne + trosa från taxfreekatalogen, Salming. Bara för att jag fick det skulle jag inte få nån mer present, men jag fick nyss ett sms där hon skrev att de skulle iväg och köpa present åt mig idag! :) Presenter gillar vi! Oohja.

TVn i vardagsrummet har troligtvis brunnit inuti. Den är totalt väldigt jättemycket trasig. Och eftersom det bara är jag som har varit hemma, så kommer jag få skulden.. Men som tur är så är det en hyr-TV, så Thorn kommer ju bara med en ny. Tur det.

Nu väntar jag på att Ida ska sluta, sen ska vi till ICA och hämta ett H&M-paket och köpa lite mat åt mig. Ikväll blir det lite pluggande för mig, och sedan C.S.I. !! Underbart! Jag skulle kunna se vartenda C.S.I. avsnitt på raken utan att somna eller att bli uttråkad! Fantastisk TV-serie..

Skriv din åsikt
Postat av: kattis

Usch tycker det är så segt när ingen säger till att lektioner är inställda!

2006-09-25 @ 17:43:30
URL: http://www.katrine.webblogg.se
Postat av: Pillan

Otroligt störande! Jag hade ju kunnat göra något vettigt istället..

2006-09-25 @ 17:48:28
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0