Måndagmorgon..

Ny skolvecka, jag känner mig inte alls särskilt sugen. Jobbar dessutom till stängning ikväll, det känns ännu mindre lockande. Jag vill bara vara hemma och ta igen mig. Behöver verkligen det, men det är ju inte alltid så att man får det man behöver. Ett välkänt faktum.

Nu ska jag plugga, har ännu ett evighetshål. Ska göra klart en uppgift till Litteraturvetenskapen, och så ska jag påbörja en uppsats i Historia B. Eller snarare så ska jag i alla fall försöka vara duktig. Vi får helt enkelt se hur det går med den saken.

På onsdag ska jag stilla mitt shoppingbegär, skoja inte om att jag är ruskigt sugen på det! Men jag kan inte handla allt för mycket, Parisresan ska ju bokas den här veckan! Axel och jag kommer ha grymt kul, det är ett som är säkert!

Nej, dags att få arslet ur vagnen kanske? Mina ägon är svullna idag, så som de brukar vara nuförtiden på morgonen. Jag sover ju länge, hur går det ihop sig? De blir ju dock bättre efter tre koppar kaffe och nån snus. Tack gud för det.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag hittade tröjan på Zoovillage när jag satt och kikade, nu har jag dock letat frenetiskt en stund och kommit fram till att den är helt utsåld för tillfället. (Har kollat igenom varenda T-shit, top och märke som finns på den förbannade sidan) Jag minns inte vilket märke det är heller. Hoppas den dyker upp igen för jag tyckte den skulle passa på dig.

2006-09-11 @ 13:27:30
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Märket är nog Amplified, tröjan är ju identisk med min rolling stones- tshirt! Så jag ska nog kunna luska fram den!

2006-09-12 @ 12:28:19
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0