minusmotivation

Söndagar alltså. Jag är uttråkad. Jag borde ju plugga, jag har århundradets "måste göras"- lista, men jag gör ingenting. Motivationen är nere i noll. Kanske tillochmed minus. Jag har shoppingabstinens, ångest för att jag inte gör något och återigen minusmotivation till att jobba ikväll.

Igår var det dock kul på jobbet. Jag blev så glad när jag klev in där på morgonen och såg Petras nuna i kassan. Det var mys. Petra var äckligt glad, och jag var äckligt trött. Men tack vare henne blev jag glad. Ända tills jag mosade mina knogar inne i mjölkkylen. Och innan Rickard satte igång musiken på sin mobil inne i mjölkkylen. Men tillslut kom det en Lasse- låt, då blev jag glad igen.

Verkligen en berg-och-dal-bana här med känslorna. Jag skyller allt på hösten. Hösten tar verkligen musten ur mig.

Men Paris-resan ska ju bokas nu i veckan! Sånt gör mig VÄLDIGT glad. Axel och jag kommer att vända upp och ner på Paris. Och Louvren. Speciellt Louvren. Tänk er att se den Vitruvianska människan live. Jag kommer troligtvis att svimma, och ni har noll koll på vad jag faktiskt pratar om.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Du har iallafall tvättat, det har inte jag gjort än =/

2006-09-10 @ 15:18:07
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Petra

Har ett förslag på en pakt du eventuellt kan få gå med i framöver. Information kommer när vi ses i enrum next time! :)

2006-09-11 @ 01:25:29
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Oooh, pakt! Jag är på! Sök upp mig!

2006-09-11 @ 09:38:16
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0