Som vanligt

I skolan så skrev jag en låång lista på allt jag skulle göra idag. Jag slutade vid kvart i tre, så det blir ju många timmar till att göra allt jag måste göra fram tills det att C.S.I. börjar. Av de nitton saker jag måste göra (varav de flesta är skolarbeten), så har jag gjort, ta daa, TVÅ stycken. Jag har handlat mat och ringt mormor. Givande dag? Neej. Mina föräldrar kan inte hålla på att åka utomlands, någon måste ju vara hemma och tjata arslet ur vagnen på mig. Men jag ska göra två filosofiuppgifter och skriva ut lite fkata innan C.S.I. börjar. Däremellan ska jag hinna laga middag och tvätta lite också. Vi får väl helt enkelt se hur det går med det.

Oh, jag har fått ihop en jätte enorm hög med kläder, skor och väskor att sälja nu. Förhoppningsvis är det en hel del av det som faller mina vänner i smaken! Vi får se på lördag helt enkelt..

Nu bör jag nog plugga. Eller äta.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag vill ha med mig MIG spelet till Cypern!

2006-09-22 @ 00:02:39
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0