Sprucken planering

Nej, jag pluggade inte ett dugg, även fast planen var som sådan. Men jag har gjort en projektarbetsblogg, druckit té, tvättat och spelat mer Age of Empires. Bra jobbat, nej.

Bättring imorgon? Då ska ju den där jäkla religionsuppsatsen in. Det får ordnas på skoltid imorgon helt enkelt. Och eftersom filisofin är inställd imorgon så slutar jag skapligt tidigt, så då är det bara att promenera hem och plugga vidare.

Jag röstar nej till skola. Nej till långa håltimmar och nej till kurser man inte vill läsa. Nej till moderaterna och nej till snö. Nej till vinterhalvåret, nej till friluftsdagar och nej till ginza.

Men jag röstar ja till sömn, sol, regn, bra böcker och ett stort ja till bortförskaffandet av tidspress.

Nu ska jag tända lite ljus, läsa lite Dostojevskij och sedan somna. Det blir troligtvis mycket imorgon. Enligt horoskopet i någon dålig tidning så skulle torsdagen dessutom blir ruskigt tråkig. Men vad mer kan man vänta sig utav torsdagar?

Jag upplevde det värsta tänkbara idag.. Kliver in på lektionen i musikhistoria, som är urbota tråkig. Men till min tröst har jag en nyinköpt stor kopp kaffe. Då meddelar läraren att man minsann inte får dricka kaffe i den äckliga musiksalen. Så jag smygdrack det när han vände ryggen till. Men det var inte samma sak. Dumma onsdag.

Hey, grattis Tilda!

Skriv din åsikt
Postat av: Mie*

Usch ja, inget kaffe... Vilken lärare! Tack för titten o välkommen in till mig!

2006-09-06 @ 21:39:48
URL: http://teobok.blogg.se/
Postat av: Tilda

naaw. tack för grattningen ^^,

2006-09-08 @ 19:49:01
URL: http://pimmelina.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0