Sunday bloody sunday.

Återigen söndag. Går inte tiden ruskigt fort?

Trevlig kväll igår, med massor utav spel; Cranium, Rita & Gissa, M.I.G. ... Tyvärr gav min energi upp efter ett tag, men att gå upp halv sju en lördagmorgon för att släpa sig till jobbet är aldrig särskilt energigivande.
Mamma fyller minsann femtio idag, hon ringde och väckte mig förut. Det var tydligen mulet idag på Rhodos, så de hade varit hemma när blommorna och champangen hade anlänt till rummet! Mys. På onsdag kommer de hem igen, och jag råkade lova att jag ska laga mat åt dem. Hur är det tänkt att det ska gå till? Jag kan ju inte ens göra micropopcorn.. Men de ska få Kyckling med färskpasta, fetaost och soltorkade tomater. Jag får nästan samma, bara quorn istället för kyckling! Kladdkaka till efterrätt, för det kan jag väl inte misslyckas med? Jag glömde ju mjölet en gång, men som Josefina sa igår, den gick ju att äta i alla fall!

Nu ska jag se till att få lite skolarbeten gjorda, det behövs verkligen. Och det där jäkla projektarbetet kanske man ska ta tag i? Hur får man diciplin nog att få tummen ur och faktiskt göra något?

En eloge till Axel som stod ut med gänget igår! Grymt kul att han kom, annars träffas man ju bara när det är fest, så det var riktigt kul att umgås i nyktert tillstånd! Nu är ju våran Parisresa inte långt bort!

Nej, skolarbete var det sagt ja.

Skriv din åsikt
Postat av: JAM

söndag är den enda dagen man verkligen njuter av livet tykcer jag =( sen brakar helvetet loss igen :D, du får verkligen ursäkta mig för att jag tjatar , men du får gärna länka tillbaka, vore kul :) kram ha en fin första dagen i veckan :D

2006-09-25 @ 14:11:52
URL: http://jam.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0