Tequila

Bulgarien -06
Bild 3

11172-49

Det här blir två kategorier; Bulgairen + Fula bilder på Petra.
Den här är i och för sig inte gräsligt ful, den är mest söt. Men bilden föreställer Petra i ett onykter skick som jag inte ens vill minnas att jag upplevt. Hon var inte odräglig, hon var inte dyngrak, hon var inte vinglig och pladdrig.. Hon var bara full på tequila. Själv var jag nykter, på grund av en kombination av feber, halsfluss och öroninflammation. Exempel på disskusion vi hade väl tillbaka på hotellrummet;

Petra: (Med Whiskeyröst) Jag vill spy..
Jag: (Väldigt "allvetande") Men man kan inte spy av Bulgarisk sprit.
Petra: Men jag vill ju spy.

(Det här kanske jag inte får skriva, men det skiter jag i. Petra sitter alltså i badrummet, naken, i duschen med duschen igång, lakanet ligger dyngsurt i duschen och Petra har huvudet över toalettkanten.)

Jag: Petra, ditt lakan är blött. Jag hänger ut det på balkongen så det torkar.
Petra: (Hör inte ett ord av vad jag säger)
Jag hänger ut lakanet, och kommer tillbaka in i badrummet.

Petra: (Aggressivt) Hämta en handduk! Jag blir sjuk annars.
Jag hämtar en handduk, och Petra virar in sig i handduken.

Dagen efter vaknar jag och ser Petra prydligt sovandes med handduken som täcke. Mosigt frågar hon mig vart hennes lakan är..

Sensmoralen i denna saga är; Låt inte Petra dricka tequila. Ta inte in ditt lakan i duschen. Åk inte till Bulgarien.

[Tack för din medverkan Petra. Du vet att vi alla älskar dig. Speciellt när du druckit tequila]



Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Måte nog erkänna att jag är lite arg. Men det går över.

2006-09-10 @ 13:49:05
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Det är ju ändå roligt! Plus att alla gör ju lustigheter efter några tequila. Du är ju garanterat inte ensam. Du var dessutom grymt roande den kvällen!Dina kommentarer tar första pris.

2006-09-10 @ 15:00:01
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0