Framtidsplaner

I lördags gick högskoleprovet av stapeln. Jag var så fruktansvärt nervös. Allt gick åt helvete känns det som. Jag vågar inte kolla mitt resultat.

I söndags firade vi bror. Det blev IKEA, Quality Outlet, Kista Galleri, en smörgåstårta som ingen gillade men god efterrätt.

Sedan jobbade jag igår. Och det gör jag idag med. Och onsdag, torsdag, fredag och lördag..

Hade nyss handledarmöte/utvecklingssamtal med min Mentor. Just nu ser det i alla fall lite ljusare ut med mitt projektarbete, då jag har cirka en vecka till på mig innan jag måste skicka in allt till tryckeriet. Bra där.

Nu däremot har jag massor att göra. Som vanligt alltså. Jag längtar tills skolan är slut, så att jag kan umgås med mina vänner dygnet runt istället!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0