Mycket massor mer..

Det är mycket nu. Jag vaknar, går till skolan, går till jobbet, kommer hem för att sova.. Det är definitivt inte hållbart i längden.

Igår efter jobbet knallade jag dock hem till Petra och negern för att spana in lägenheten. (Men kanske mest för att dricka kaffe och äta en munk). Väldigt nice kommer det att bli hos dem!

Nu kom dock studentkläderna, så det är dags att kila.

Skriv din åsikt
Postat av: Marie

Lavazza, Ragazza! (angående kaffebönorna i bakgrunden)

Tyvärr har jag inte nån espressobryggare på jobbet, men hade jag haft det hade du fått hur många koppar som helst om du hojtat till i mediakällaren....

2007-04-07 @ 23:32:32
URL: http://kaffekopp.blogspot.com/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0