Freaky.

Imorgon börjar alla gymnasiet igen. Men den här gången slipper jag. Skumt. Det känns på något sätt som om det var typ idag som man blev vuxen. Man kör igång med grundschemat på jobbet (där man numera är en ordinarie anställd med en fast tjänst, vilket är freaky som fan), börjar snart på universitetet.. och så vidare. Jag är även bilägare. Vuxenpoäng så det bara skriker om det.

Okej. Imorgon har jag min första körlektion ever på körskolan. Sen efter det ska Petra och jag hyra "Free Jimmy". Det blir bra det. Nu ska jag dricka mer kaffe, sen blir det C.S.I.

Skriv din åsikt
Postat av: Elin

Måste hålla med dig om skolstarten. Det känns ändå för himla skönt att slippa släpa sig tillbaka till skolan igen. Frihet i en liten ask!
Vi måste höras om helgen. Mustasch + öltält på Fredag? Du (?) jag josefina david och ev albin verkar vara bokade. Vi får höras under veckan.

2007-08-20 @ 20:46:32
Postat av: Pillan

Jag som börjar snortidigt på lördagen, redan vid halv åtta.. Mustach, det hade jag helt glömt! haha. Kan ju bara bli bättre om man slipper slipknot-mannen! Kan nog bara haka på om det går en bil hem på fredagsnatten.. Kul att hela gänget har körkort! Ha.

2007-08-21 @ 13:30:35
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Elin

Okej. skit i fredag då. Men lördag? Vi tänkte ta det lugnt på fredag eftersom ja har match och kommer hem vid 22, och köra på LÖrdagen. Kan du då?

2007-08-23 @ 20:42:52
Postat av: Pillan

Nu blev det ingen lördag heller, men i fortsättningen så är jag ledig varje torsdag, vilket innebär att det blir utgång näästan varje onsdag. Och varannan helg då jag är ledig!

2007-08-26 @ 09:50:25
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0