Aah, dessa lediga dagar..

LEDIG. Torsdag och fredag, och sedan måndag och tisdag. Lyckliga, lediga dagar. Jag tror att jag vilken dag som helst kommer att få en panikattack på jobbet, av flera olika anledningar. Vi kan dra dom lite snabbt här;

1. Vissa kollegor (medans andra håller ens gnista igång, thanks)
2. Vissa kunder (typ bajsparet, de galna kvinnorna som hatar mig osv.)
3. Min nya beundrare, som skickar skrämmande mail och brev till mig på jobbet. (Mycket freaky, mest med tanke på att alla mail och all post kommer till chefen, som sedan ger dem till mig.. GE UPP!)
4. Alla paket som kommer till posten.

Sådär.

Idag ska Petra och jag plocka upp Elin på GB, för att sedan köra in till Eskilstuna, möta upp Josefina, och sedan roa oss med och umgänge. Övernattning hos Josefina (som vi råkade glömma att tala om för henne, gjorde dock det idag..) och sedan julhandel (och handla till oss själva? :) ) imorgon. Kan bli bra detta!

Jag skulle precis publicera ett inlägg i lärandedialogen, då jag insåg att hela lärandedialogen kretsar kring en bok jag som inte orkat ta mig igenom ännu. Så jag vet vad jag ska göra de närmsta timmarna.. Man bara MÅSTE älska boken "Criminology Theory: Selected Classic Readings".. BAH!

Skriv din åsikt
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? cola eller fanta? :)

2007-12-06 @ 14:04:42
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: P

Vem gillar du bäst frimärkshäfte-ladyn eller Sven?

2007-12-08 @ 12:03:29
Postat av: P

Vad gillar du bäst? Sönderpratande kollegor eller smaskande?

2007-12-08 @ 12:04:22
Postat av: P

Vad gillar du bäst? En säck med bananer eller en sko med strumpa?

2007-12-08 @ 12:04:55
Postat av: Pillan

Läsk sucks. De andra frågorna däremot!
Jag älskar Sven. Han är så söt! Sönderpratande kollegor går före det oerhört otrevliga smaskandet, och på den tredje måste jag nog säga en sko med strumpa.

2007-12-08 @ 16:50:12
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: M

Tack för att du stannar kvar på ICA iaf, du gör det trevligt att gå dit, med ditt trevliga sätt och ditt söta utseende kan man inte annat än bli glad när du är i kassan.

2007-12-14 @ 15:19:36

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0