Jag tror faktiskt knappt på det själv..

JAG HAR TVÅ BILJETTER TILL BRUCE PÅ ULLEVI DEN FEMTE JULI 2008! STÅPLATSER!

DAMN!

Jag har nog aldrig varit såhär lycklig någonsin.
Då blir det tredje gången gillt för mig och The Boss...
Det är kärlek det.

JÄVLAR!
Jag ska åka och hämta dem direkt, jag litar inte ett dugg på ticnet förrens jag sitter med biljetterna i handen. Jag har köat på nätet sedan halv nio. Jag är helt ihjäl. MEN LYCKLIG!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Grattis till biljetterna! Det jobbiga är att man förmodligen kommer få stå ut med lite tjat, men hellere det än besviket gnäll :)

Din käre far ska se mitt skafferi och kylskåp. Skillnaden är nog att jag är snålare än mamma och pappa vad gäller godsaker. Däremot så har jag skapat craving för müsli och det kanske inte räknas som mat? Haha. Din mor kan ha en poäng, men innebandy råkar vara mitt största intresse och då är det bara rent flyt att det ingår en del springturer i det. Jag HATAR att träna utan boll.


PS. Min plånbok låg kvar i lägenheten, jag hann bli riktigt nervös.

2007-12-04 @ 21:33:42
Postat av: Thess

Ett grattis vore väl på sin plats. :) Soooo, Grattis :D

2007-12-05 @ 15:33:28
URL: http://climax.blogg.se
Postat av: sabina

hjartligt grattis! =) angaende erat besok. klart ni ska komma!det ska nog passa da. men... hade ni alla tankt bo har, i var etta? =)

2007-12-05 @ 23:08:01
URL: http://sabieee.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0