Wii

Igår spelades det Wii. Albin erkände för första gången någonsin att jag var riktigt bra på något som har med idrott att göra, nämligen både Wii Bowling och Wii Baseboll. Skaplig träningsvärk jag har idag, högerarmen och hela ryggen/nacken. Men OJ vad kul vi hade! Jimma slog mig med dosan, jag kastade iväg dosan, Petra drog dosan i golvet och Albin drog in den i byrån. Det känns som om vi som kommer och spelar Wii är skyldiga värdparet en ny dosa om ett halvår eller så..

Nyår är så gott som planerat och klart, någon av gänget borde ta en tur med mig till ÖB och köpa lite läsk, chips och plastglas kanske? Det tror jag på!

I övrigt så har P och jag börjat planera Londonresan! Vi har så gott som säkert spikat datum, vi har kollat flyg, vi har hört av oss till Sam där vi planerar att sova, vi har kollat upp musikaler... AAH! Ren glädjeyra. Jävlar vad jag ska vräka pengar omkring mig!

Sabina är hemma över julen, kul att se henne! Vi ska träffas hos Lina&Ralle nån dag för lite skvaller bland annat. Undra när det blir av måntro?

Nu ska jag roa mig med Desperate Housewives s02 boxen. Och min bok, "Virgin Suicides". Och måla naglarna.
Ses.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0