Ett bra svar sökes.

Jag skulle ha börjat plugga för cirka tre timmar sedan. Men jag börjar nu, så jag kommer säkert hinna med allt som var planerat innan jag börjar jobba. Eller inte. Jag har ju i och för sig roat mig med att titta på Vänner- avsnitt. Bland annat när de är i Vegas. Humor.

Imorgon blir det att handla upp lönen + röja på Amazon. Dålig planering av Tom att ha amazonfest samma dag som det är löning. På lördag blir det jobb. Sedan ska jag till Hennu för film och så. Söndag - jobb igen. Sedan ska jag försöka hinna klart alla jäkla skolarbeten som jag borde ha gjort förut. Jag har planer på en krogrunda med Lina och Jonna. Peace&Love ska bokas. Austin Power's filmer ska ses. Jag ska nog hinna en fika med Petra på Violen nästa vecka också. Plus att jag borde sätta fart med mitt projektarbete. Och så borde jag damma mitt rum.

Fråga; Vad gör jag med min tid? (Det här är en bra fråga, jag har extremt mycket fritid ifall man bortser från jobbet..). Fråga två; Varför är det bara 24 timmar på ett dygn?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0