Groovy Baby!

Utmärkt dag I must say. En liten fjuttlektion imorse vid kvart i tio, sedan solarium, hem för en lätt lunch, motionscykla en sväng nu till ett Vänner- avsnitt, äta lite "middag" och sedan knalla till jobbet. Så helt enkelt en utmärkt dag fram tills klockan fyra då jag börjar jobba. Då blir det aningen tråkigare. Men men. Jag fick en kanonbra jobbtid nu på söndag, så jag är glad ändå.

Jobba på söndag innebär dock att jag missar att åka till Sthlm då. Så då blir det inget IKEA på måndag, vilket är synd. IKEA är som en stor lekplats där jag bara vill sprida pengar omkring mig.

Minna vänner bör uppmärksamma följande; Idag fick jag hem Austin Powers The Spy Who Shagged me & Goldmember.. Filmkväll snarast, jadå. Fick även hem Saturday Night Fever, filmkväll på den med!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0