Lat, latare, Ica-personalen

Idag var det en dålig, rent utsagt alldeles värdelös dag på jobbet. Första timmen går bra, mellan nio och tio är det lungt och jag är trött. En bra kombination. Sedan flyter timme nummer två på bra, sedan har jag en liten rast - och det är efter rasten allt vänder. Från klockan elva till klockan två (då jag fick gå hem), slet jag som ett djur i kassan, ensam så gott som hela tiden. En söndag. Det är väldigt lite folk på söndagar, men eftersom jag lyckas pricka in den söndagen då alla människor gör en gruppattack innan de ska se skidor och hockey och gudarna-vet-vad, så blir det till att slita. Jag kombinerar givetvis detta med jobba ihop med de absolut mest lata kollegor man kan ha. Typ. Tack för den televerket.

Så jag fortsatte att vara grinig tills jag fick våfflor här hemma. Så nu är jag lite gladare. När jag tänker på att jag har en hel skolvecka framför mig, med start halv nio imorgon - då sjunker humöret.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0