Bättre sent än aldrig

Det där med nyårslöften är ju alltid en kul historia. Jag har glömt blogga om mina, skamligt nog. Så vi kör dom nu, en sisådär tjugoen dagar försent.

Jag ska;

Sluta snusa
Åka till Thailand
Göra Högskoleprovet
Ta körkort
Börja äta som en normal människa
Börja röra på mig
Umgås mer med mina vänner
Få ordning på min ekonomi
Alltid ha med mig digitalkameran


That's about it. Vissa saker är lätt ordnade, andra är lite mer besvärliga. Att börja äta som en normal människa är kanske lite lurigt formulerat, men det innebär på ett ungefär att jag ska börja äta alla dagens mål mat, och att jag ska äta BRA mat då. Eftersom jag är vegetarian måste jag ju vara extra noggrann, men det är jag inte. Jag är slarvig, och fortsätter jag såhär så kommer jag att ha seriösa näringsproblem. Sluta snusa kommer att bli svårt, jag förstår om mina vänner undivker mig när abstinensbesvären sätter in.. Det är ok. Nu blir det lite beta, sedan lite sömn.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Grattis Pernilla! har haft fullt upp idag så någon signal har det tyvärr inte kunna blivit.Kram

2007-01-22 @ 23:24:52
Postat av: Emelie

ja det där inlägget innan tillhör mig!

2007-01-22 @ 23:25:39
Postat av: Pillan

Tack tack! :)

2007-01-23 @ 10:26:06
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0