En försenad julupdate

Jag måste ju skriva om julen. Det blir dock kortfattat, för jag gillar inte julen.. Men jag är nöjd med alla paket, det blev mycket böcker och flytta-hemifrån-grejor. Så nu får jag inte plats med mina saker, vilker gör att jag drar slutsatsen att jag borde skaffa eget. Men det orkar jag ju iofs inte.. Men det bästa är att jag lyckades pricka in helt amazing julklappar till alla! Hela tjocka familjen blev galet nöjda, men speciellt Morgan. Han fick bland annat en halsduk, som han hade på sig över sin polotröja (?) hela kvällen. Värmeslag.

Dessutom är det här första året som jag slapp äta massor med äcklig julmat för att vara trevlig dessutom. Go veggie!

Men mestadels gick julen ut på att sluta arslet av sig på jobbet. Jag tror att mina chefer osv försöker konspirera mot mig genom att få mig att jobba tills jag slår ihop och dör. Inte helt orealistiskt faktiskt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0