Och så var det det där sista, långa året

Snart är ännu en söndag över. Vilket är tur det, det är ju rätt allmänt käns att jag inte gillar söndagar. Men idag har jag faktiskt fått lite gjort, vilket inte hör till det vanliga när det gäller ju söndagar. Jag har städat och dammat mitt rum, tvättat tre maskiner, städat garderoben (bombnedslag är en underdrift) och städat åt fisken. Ett bad har jag även hunnit med, en sväng till ICA och en jäkla massa omgångar betapet. Jag är nöjd med dagen, jajemen.

Imorgon är det en dålig dag, eftersom jag fyller år. Jag har aldrig riktigt gillat födelsedagar, de känns både meningslösa och tråkiga. Gamlingarna ska ha sina kakor, släkten ska klaga på varandra, det slutar alltid med att jag dricker så mycket kaffe att jag praktiskt taget hyperventilerar.. Och så vidare. Plus att jag fyller nitton. Hur meningslöst känns inte det? Idag är det ett år och en dag kvar tills jag kan gå och köpa mig en Bailey's- flaska helt lagligt. Ett år är en lång tid.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0