Que pasa?

Anledningen till att jag idag är väldigt mosig är att vi igår firade Lina som gått och fyllt tjugo. Dte blev lite för mycket av allt, men kanske speciellt alkoholen. Jag har aldrig pratat så dålig spanska med så många latinamerikaner, det kryllade verkligen av dem och jag förstod ingenting trots att jag läst spanska i sju jäkla år.

Jonna är fanimej den skönaste partymänniska jag träffat på. Galet roligt hade vi, jag och Jonna. Skamligt att vi umgås så sällan som vi faktiskt gör..

Ralle stukade foten rejält när han dansade salsa eller något åt det hållet, Sabina pratade vett och etikett med en rasist, Sabina bröt arm med samma rasist (oavgjort om man frågar Sabina), en tjej hånglade upp en bög utan att veta om att han var gay (han tyckte det var skitkul, vilket är fullt förståligt).. Ah, det var skoj. Kul kväll! Bilder dyker nog upp när Lina skickat över dem till mig!

Nu blir det sängen, lite läsning och sedan sovdags. Skola imorgon igen, går ut hårt med första lektionen i Engelsk Affärskommunikation. Kan bli spännande.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0