En ledig dag fördrivs som följande

Tro det eller ej, men jag var faktiskt ledig idag. Jag utnyttjade min tid väl genom att ta en lång sovmorgon, gå en långpromenad, betala lite fakturor, grilla och dega i soffan. Jag känner mig alldeles ypperligt nöjd med min lediga dag.

På lördag blir det mat och bio i Eskilstuna! Mycket trevligt. Det blir att sova hos Josefina eftersom man faktiskt inte kommer hem mitt i natten.

På tal om att kunna ta sig hem så.. Jag installerade cdrom- skivan med ta-körkort-programmet idag. Vilka framsteg jag gör! Helt makalöst. Jag har ännu inte startat programmet, men nu är det ju i alla fall där det ska vara. Skivan har jag ägt i snart två år. BRA PERNILLA!

"Did you ever realize that God spelled backwards is dog?" (Woody Allen)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0