Onsdag

Jag är liksom ledig idag, vilket jag firade med att sova till halv tolv. Sedan ringde jobbet och väckte mig. Tack för den. Men som tur var så fick jag fortsätta att vara ledig idag. Om en liten stund ska jag pallra mig över till Petra för att dricka kaffe (jag hoppas du är medveten om att jag vill ha kaffe P), hjälpa henne med religionspluggandet, och så ska jag nog ta tag i mitt körkortspluggande. Borde jag gå och boka uppskrivningen, bara för att få arslet ur vagnen och börja plugga? Det visar sig helt enkelt.

Haha, min pappa är nog den mest intelligenta varelse jag mött.

Jag: Nästa helg är det fredagen den trettonde.
Pappa: På lördagen?

Jag tror det blir en tripp till solariet idag. Solen lyser med sin frånvaro..
Fast Cypernresan blev betald idag, det piggar ju i alla fall upp lite.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0