Right on!

Petra och jag har varit sådär makalöst bra igen så som bara Petra och jag kan vara. I vintras missade vi inventeringen på jobbet eftersom vi var i London och spred pengar omkring oss. Den 3 september missar vi återigen inventeringen på grund av att vi ska vara fulla i solen på Cypern. Oh yeah. Nice att missa båda inventeringarna på samma år. Way to go!

Krogen på onsdag people? Ska Posse och stockholm med? Övriga Flen?
I think so.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Du, där de går in i väggen första gånner i HP. Var inte det ungefär där vi bodde i London? Liten fundering bara

2007-07-16 @ 11:01:10
Postat av: P

Inget krogen för mig, pallar inte när jag jobbar sju.

2007-07-17 @ 10:02:19
Postat av: Pillan

Joo, det är sant. Det är fanimej samma område. Men P, du behöver inte gå ut. Du får följa med nästa gång! Men vad sägs om ett parti kubb på torsdag? Med albin, jimma, negers och crew?

2007-07-17 @ 21:11:43
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0