Tillbaka till verkligheten

Jag är nyss hemkommen från min första festival någonsin, och det var Peace&Love som fick den äran. Jag har haft riktigt, riktigt roligt. Träffat massor med nya människor som var hur härliga som helst, sett ett flertal bra konserter och rent allmänt haft det riktigt bra. Det blev kanske lite väl mycket att dricka emellanåt, men det får gå ända. Den stående kommentaren var ju ändå "Du dricker för dåligt!", vilken delades ut till precis alla som just för stunden inte höll på att svälja ner en klunk grogg.

Ett längre inlägg med lite mer detaljer och en hel del bilder är på ingång. Just nu njuter jag bara av den där duschen jag tog när jag kom hem idag. Rinnande vatten...

Förstå hur taggad jag är på att krypa ner under duntäcket nu! Jobba imorgon ser jag dock inte fram emot, men är man tillbaka i verkligheten så är man.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma P

Pillan: "Emma P"
Emma: "Fan va full du e"
Pillan: "Det rimmar ju"

2007-07-01 @ 22:52:22
Postat av: Pillan

Haha, men Emma, du måste ju medge att det faktiskt rimmar! Jag slirade ju på bokstäverna så att de blev rätt utdragna, typ 'Emma Peee'.. ;)

2007-07-01 @ 23:06:07
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: marcus

peee? trodde d hette 'päää' i flen :D

2007-07-01 @ 23:07:58
Postat av: Anonym

Haha, det är sant ju. Alltså måste det ha låtit som följande;
Emma Päää. -> Fan va full du ää.

2007-07-01 @ 23:20:51
Postat av: Jimma

Satan vad tomt det vart när man kom hem igår :( Sen att man lyckade få med sig någon influensaliknande sjukdom med sig var ju fan inte bättre det. Men jävlar va kul vi hade! Mötley Crüe tee´s på väggen?

2007-07-02 @ 16:20:04
URL: http://alphonse.blogg.se
Postat av: marcus

nej nu vill vi ha bilder hurrruuu

2007-07-02 @ 22:09:42
Postat av: Petra

Tjohooo. Imorgon är det ännu en mysdag på jobbet, kom ner till min del av huset så bjuder jag på nåt smaskig.

2007-07-02 @ 23:04:25
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: maria

ser fram emot att höra vad du gillade!

2007-07-03 @ 19:52:52
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0