Tuesday, no shit?

Hey. Jag har jobbat elva timmar idag. Shoot me please. Den här dagen blev liksom bara värre och värre. Kunderna var crazy, personalen galen, Britt gick i pension, och det ösregnade i samma takt som kunderna blev argsintare. Men annars så.. Jag gillar helt enkelt inte tisdagar. Jag har druckit en hel kanna kaffe sen jag kom hem. Sova gott inatt? Skulle inte tro det.

I lördags var det bio med josefina och elin. Mycket trevligt.
"Jag skulle kunna tänka mig att knäppa en öl ihop med Ron nångång." (Elin, say what?) (Ett felaktigt återgivet citat, men whatever..) Söndagen tillägnades shopping och fika/mat. Mycket trevligt må jag säga. Det blir Eskilstuna imorgon igen, krogen denna gång. Harrys! Jävligt kul ska vi ha!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0