Avskedsfesten

Avskedsfest i fredags.. Sabina, Malin och Hanna drar till Malta för tre månader av vad dom påstår är engelskastudier. Vi andra fattar bättre, och anser att de lånat pengar för att dricka sprit i solen på Malta. I vilket fall som helst, så lär dom bli saknade. Men de fick ju väldigt mycket användbart av oss, som till exempel simglasögon!







Niklas och Ragnar tog priset för att vara absolut bäst i världen när de följde mig så gott som hela vägen hem på natten så att jag skulle slippa gå ensam! Guld värt! Här vill jag nämna att Isak den svikaren inte pallade att följa mig femtio meter.

Just ja, jag höll på att glömma! Peter Settman dök upp också! Haha.


Skriv din åsikt
Postat av: Hanna

Så man ser ut! Haha. Tack för presenterna =)

2007-03-11 @ 22:52:13
URL: http://hanna87.blogg.se
Postat av: adlen

hahahah, PETER!!!!!!!! :D

2007-03-12 @ 15:19:39
URL: http://adlen.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0