Same old, same old.

Dåligt med uppdateringar här som vanligt, men blogg är ju galet segt numera.

Jobbade åt Petra igår, eller ja, jobbade och jobbade. Duon Isak och Dennis gör det svårt att jobba, dom har extremt mycket skumma saker för sig. Idag blir det jobb igen, imorgon blir det däremot fest. Avskedsfest för Malin, Sabina och Hanna som tänker dra till Malta i några månader. Jag trivs inte med tanken på hur bruna de kommer att vara när de kommer hem.. Hur som helst så lär det inte bli kul att börja jobba klockan nio på lördag morgon, det är ett som är säkert!

Peace&Love är bokat också! =)

Nu ska jag däremot äta mer frukt, potatissoppan tänker jag inte peta i mig. Skolmaten från helvetet.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0