Same procedure as last year?

Nu har R på jobbet hunnit ringa fyra gånger. De första två samtalen missade jag, under det tredje samtalet var han först spydig över att jag "ignorerat" de två tidigare samtalen, men bytte sedan ton och bad mig komma in till jobbet tidigare imorgon. Under det fjärde samtalet fick jag först skäll på grund av att jag svarade så snabbt i mobilen, men återigen bytte R ton och bad mig jobba en sväng på tisdag.

Och, tam dam daa; Så här fungerar det så gott som varje dag i veckan. Det får mig bara att tänka på Grevinnan och Betjänten, klassikern som går varje nyårsafton.

Same procedure as last year?
Same procedure as every year!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0