Söndag

Söndag, oh my god. Det kunde ha börjat bättre. Vaknar mitt i natten av att jag på något sätt sparkat ut duntäcket ur påslakanet. Samtidigt så gör halsmandlarna ont, huuvdet värker och jag är snorig. Perfekt. Man skulle kunna tro att jag är bakis, men icke. Bara en blandning av att vara sjuk och fullständigt sliten.

Igår var inte en bra jobbdag. Galet lat var jag, men det gick ju de flesta med på eftersom jag jobbade åt någon annan. Det här är så mycket insider- humor att ni ändå inte kommer att förstå, så jag ger ingen förklaring.

Idag är det fullt upp. Jag måste skriva klart texten om New York, så att jag bara kan fixa PowerPoint- presentationen imorgon. Jag måste leta fram bra fakta och skriva klart en uppsats om den vite mannens intrång bland nordamerikas indianer, plus jämföra med samerna och sedan göra en PP- presentation imorgon. Jag måste skriva om den biografiska metoden till Litteraturvetenskapen. Jag måste göra läxan i Engelsk affärskommunikation. Jag måste hänga tvättmaskinen som är klar, plus tvätta nån maskin till. Jag tvivlar på att jag kommer göra klart allt detta.

Kaffe.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0