Nej, jag är inte dum i huvudet.. Det bara verkar så.

Jodå, såhär ligger det till; Jag söp bort min mobiltelefon förra lördagen under en blöt amazon- kväll. Upptäckten skedde på söndagsmorgonen, då jag skulle skicka ett sms. Jag letade precis överallt, ringde runt till allt och alla för att se ifall de visste vart min mobil höll hus - men nej, mobilen var spårlöst försvunnen. Vi trodde alla att den var stulen. Samma dag åkte jag iväg och köpte en ny mobil med abonnemang.

I onsdags, det vill säga tre dagar efter att jag köpt ny mobil, meddelat alla mitt nya nummer osv, så rycker jag tag i en sladd som ligger i min fotölj. Fastsatt i den sladden sitter min "stulna" mobil. Följande har alltså skett: Jag tror mig att tappat bort telefonen, letar ÖVERALLT, köper slutligen en ny, och hittar tre dagar senare mobilen på laddning i mitt eget rum. Anledningen till att jag inte hört den vibrera när jag ringt till den var att jag lagt massor med kläder ovanpå den. Jag var smart nog att sätta mobilen på laddning när jag kom hem full som ett ägg mitt i natten, men jag var tydligen inte smart nog att leta efter den där.

Ja, jag skäms lite över min egen dumhet.

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

MIn älskade.. Jag är inte jätte förvånad faktiskt

2007-05-16 @ 11:46:47
Postat av: Petra

Vibrerar telefonerna när de sitter på laddning nuförtiden? Minns bara att de hederliga 3310orna inte gjorde det.

2007-05-16 @ 20:14:23
Postat av: Sabie

HAHAHAAHAH

2007-05-20 @ 12:34:22
Postat av: Nettan

Haha ^^ Vad illa. Trillade in här och lämnar ett spår :)

2007-05-22 @ 14:02:25
URL: http://kinkykitten.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0