Torsdag

När man för en gångs skull slutar tidigit från jobbet (sju), så har man en historiauppsats att skriva när man kommer hem. Inte kunde man umgås med någon, ta en promenad, se en bra rulle, sola, ta ett bad... NEJ. Bibeln genom historien fick det istället bli.. Känns som om jag drog nitlotten.

Nu har jag tagit ut lite semester, blir till att vara ledig vid Peace & Love. Så mycket mer än så lär det inte bli, ifall det inte blir en liten tripp fram i september.

Imorgon är det fan bara två veckor kvar till studenten!

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Angående din kommentar sedan i onsdags så tycker jag den var onödig. Jag skulle ringa när vi kom hem om det inte blev försent, jag TRODDE att vi skulle vara hemma 18 sa jag. Det är mycket lättare att lyfta luren och höra efter varför jag inte ringt,, eller fråga dagen efter än att istället vara övertjurig mot mig på jobbet utan att ens höra efter.

2007-05-27 @ 21:31:18
Postat av: Jimma

Får jag låna the Dirt av dig? Glömde min på perrongen när vi skulle åka till Gbg. Den låg inte kvar när vi kom tillbaks :(

2007-05-27 @ 21:49:22
URL: http://alphonse.blogg.se
Postat av: Pillan

P: Jag vet, jag är skitdålig på att ringa. Vi ligger ganska jämnt där. Men jag tyckte inte det var någon överdriven brådska, så därför struntade jag i att ringa, eftersom vi alltid träffas på jobbet. Om jag var tjurig på jobbet så ber jag om ursäkt, har dock inget minne av det!?
Jimma: Javisst får du låna den! Men täntk vad glad den som hittade The Dirt måste ha blivit? =) Min är på svenska, bara så du vet!

2007-05-29 @ 12:29:19
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0