Avklarat!

Yes! Nu är tentan färdigskriven och inlämnad! Vilket lättnad!
Nu ska jag fira med loka och en apelsin (och Skruf!) framför C.S.I. och Boston Tea Party.. Trots att jag förtjänar en hel flaska Moët helt för mig själv..

Idag använde jag helljuset på bilen för första gången någonsin. Keep up the good work, jag har ju hur lång tid på mig som helst innan det är dags för att visa vad jag går för (inte).

Amazon i lördags! Vilken lycka, vilken stämning! Alla människor som jag gillar att umgås med, alla reunions, alla drinkar, alla samtal! Axel och jag verkligen bestämde oss för Paris i vår, jag och kusinen ältade in i det oändliga (men kom aldrig överrens..), Holmas hade en överraskning, Martina, jag och Martinas vän var på hugget, Joonatan gjorde en Tommy Lee och slickade mig på kinden som hälsningsfras, jag dumpade mitt tredje par strumpbyxor på toaletten (som ED senare hittade där).. Aa, mycket skoj! Världens största hemmafest, som alltid!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0