Den ultimata fredagen. Eller inte.

Igår flanerade jag och Adlen runt i Katrineholm på jakt efter Farsdagpresent OCH födelsedagspresent till pappa. Tacka vet jag Dressman, det var avklarat på tio minuter. Och eftersom jag fortfarande har shoppingförbud mot mig själv gällande kläder så köpte jag bara örhängen, foundation och sockor till mig själv. (sockor är inte kläder, det är en förbrukningsvara.. eller nått). Jag handlade dessutom en vanlig visp på ÖB, eftersom jag inte hade någon. Men där hade jag fel, för nu är jag ägare till två ballongvispar och två vanliga vispar. Bra där. Vi lunchade på McDonalds, där Adlen myntade uttrycket; "Jag ser skönheten i alla", som svar på tal till varför killen bakom disken var snygg.

Senare igår blev det film med Malin, och vi såg (som vanligt) "Day After Tomorrow". Det är inte mycket variation för oss, men nu har vi i alla fall förbestämt vad vi ska se nästa gång.

Och nej, jag körde inte bil alls igår. Men jag ska göra det idag, eftersom pappa tänker tvinga mig att köra in och ut ur garaget, så att jag lär mig.

Denna fredag ska ägnas åt städning, pluggning, tvättning, mera städning, matlagning och garageövningar. Jag har upplevt bättre fredagar.


Skriv din åsikt
Postat av: Sabina

har du bokat an??! =) Kanske Lina vill folja med, hon skulle ju komma?

2007-11-14 @ 15:05:27
URL: http://sabieee.blogg.se
Postat av: David

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

2007-11-14 @ 16:01:05
URL: http://www.adoperator.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0