Förvirringen är total.

Jag är så ofattbart förvirrad och disträ för tillfället att det är horribelt. Ni som inte jobbar ihop med mig ska tacka Gud just nu.

Förvirringsexempel 1:
Jag är övertygad om att studiebloggen till kriminologin ska in den nittonde. Började läsa igår. Upptäckte idag att den skulle in igår. BRA Pernilla!

Förvirringsexempel 2:
Jag fyller på pengar i kassorna på jobbet. Missar att växla kassa 5, vilket resulterar i att alla enkronor åker rätt ut igen. Detta missar jag dock, och det upptäcks cirka en timme senare. Kassa 3 glömde jag låsa igen efter påfyllning. Upptäcktes också en bra stund senare. Säkerheten själv, det är jag det.

Plus att jag är fruktansvärt trött. Jag behöver nog semester..
Men det är mycket nu framöver. Imorgon bär det av till Stockholm direkt efter jobbet. På lördag är det föreläsningar från nio till fyra på universitetet. På söndag är det IKEA, och på söndag kväll ett parti monopol med gänget.

Det enda jag kommit ihåg på senare tid är att jag faktiskt åkte och hämtade ut mitt körkort idag. Mer än så är det inte. Jag har inte ens kommit ihåg att ge mig i kast med att starta datorn och ge mig ut på internet.

Stephen King - Liseys Berättelse
Det är bara att köpa hem och börja läsa. Makalöst bra, som alltid när det gäller King.

Nu tänker jag ha ångest ett tag över all förvirring.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0