Det är inte omöjligt, bara nästan..

Det enda vettiga jag har gjort idag är att ha jobbat 07:30-15:00, och så har jag gjort en vänstersväng på landsväg och en jävligt fin acceleration ut på landsväg. Sen, ja, så blev det inte så mycket mer.

MEN. Jag borde ju plugga. Och städa. Och motionera. Och köra mer bil.
Vad jag faktiskt har gjort?
Letat studentbostad i Stockholms innerstad, TJENA vad lätt det är att hitta något. Vi ska inte ens tala om priserna, större delen av csn- lånet ryket direkt till månadshyran, för ett härligt utrymme på 20kvadrat med pentry. Sucks.
Men så får det blir, för ska det någonsin bli något av mig så får jag nog se till att utbilda mig till något vettigt.

Nu ska jag rätta keno, lotto och stryktipset. Jag håller fortfarande tummarna för att jag ska vinna några miljoner så att jag kan köpa mig en jävla lägenhet i Stockholm istället. Men balkong, sovrum och BADKAR. Kök gör det samma, jag är ändå värdelös på att laga mat. Bara jag får ha bruna väggar och plats för mina böcker (och garderoben) så är jag nöjd.

Någon som har lust att låna mig 1,5 miljoner? Det vore snällt. Tack.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0