Fredag sa vi va?

Dags för min första tentamen idag då.. Hälften av frågorna kan jag svara på redan nu utan böcker, men den sista frågan lär gå åt skogen, det känner jag redan nu. Hur i hela fridens namn ska jag kunna förklara varför misshandel och stölder har ökat de senaste femtio åren när inte ens forskarna har ett bra svar på det? BAH! Men jag har ju i alla fall en vecka på mig att klura ut det här.

Nu har jag bestämt att i slutet av januari så är det jag som åker till Holland för att hälsa på Sabina! Det ska bli nice! Sedan har ju jag och Axel bestämt att det bär av till Paris i april eller så. (igen..) Förhoppningsvis hinner jag även med en sväng till London (med eller utan Petra) för att köpa upp mig på lite GAP-tröjor och andra härligheter. På tal om allt detta så måste Axel och jag ta våran inplanerade fika snarast!

Idag får vi gäster hit, så NÅGON (mamma) har tvingat mig att baka två blåbärspajer. Och jag som dagen till ära har en vit skjorta på mig, hur ska det gå ihop? hah. Imorgon kommer Morgan ner eftersom han är på någon kurs här i krokarna, så då blir det middag med hela familjen. Sedan på söndag så fortsätter gänget med spelkväll, negern är inne på monopol igen, jag kör gärna TP men även monopol, de andra har jag inte frågat.. Det visar sig helt enkelt!

Nu ska jag ta mig till apoteket och hämta ut migränpiller och p-sprutor, och så blir det en sväng till ICA för lite godis och en förlängning av mina kenokuponger. Imorgon har jag planerat att drömvinsten på lotto ska bli min! KOM IGEN KUPONGEN!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0