Vilken dag..

Jag är ledig och sjuk, vilket är rätt passande.
Iklädd vinterjacka och vantar tog hunden, jag och Ulf Lundell en promenad idag, i FYRA graders värme/kyla. Det är horribelt. Vart tog sommaren vägen? Vart är min solbränna?

Tjugo i två ringde min mobil. Det var körskolan, de undrade ifall jag hade glömt min körlektion som jag hade kvart i två. Och jo, det hade jag, fullständigt. Jag som aldrig glömmer sånt. Så två minuter senare hade jag körlektion, vilket gick skitbra eftersom jag inte hade hunnit noja innan. Jag är ju kung på att fickparkera!

Dagen blev bättre eftersom JAG (notera JAG) hade gjort en blåbärspaj till efterrätt. Vaniljsås kan ju vara guds gåva till folket.. Kaffe och Baileys på det, MMM!

Nu däremot, så fastnade jag i facebookträsket ett tag. Men jag ska återgå till att slötitta på mina nedladdade Desperate Housewives- avsnitt. Hur mycket kan hända på en enda jävla gata?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0