Betapet

Sådärja, nu är man ordentligt fast i betapet- träsket igen. SAOL13 har nyligen införts, kul för oss som först och främst vet vad SAOL överhuvudtaget är, och extra kul för oss som sysslar med alfapet på fritiden. Det vill säga vi som borde sysselsätta oss med annat.

Typ jag. Jag borde plugga trafikteori, och massor med kriminologi. Och vad gör jag? Spela beta såklart. Skärpning här. Nu ska jag faktiskt ge mig i kast med den på tok för långa artikeln "Dialogkompetens", sedan ska jag läsa lite i Jerzys bok. Typ tre- fyra kapitel har jag för mig. Hänga tvätt ska jag även göra.

Ärligt talat, om man har en ledig söndag, hur jäkla produktiv kan man då vara egentligen? Städa, tvätta, göra matlåda, plugga, träna.. ALLT. Vad gör man? NADA.

Jag kommer nog alltid hata söndagar.
Men ikväll ska nog pappa och jag se Fight Club. Det är ju i alla fall ett bra slut på en söndag, inte sant?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0