Flyt

Jag har ett sådant makalöst flyt just för tillfället. Jag kom in på kriminologiutbildningen, jag har fått en fast anställning, jag har fått biljetter till Meat Loaf i november OCH JAG HAR BILJETTER TILL BRUCE SPRINGSTEEN när han kommer hit i december. Jag är sjukt lycklig just nu. Jag ska få se Bruce och The E Street Band.. Clarence Clemons på saxofon live. AAAH!

Jag ville bara dela med mig lite av min glädje där. Men eftersom så gott som ingen jag känner lyssnar på vare sig Bruce eller Meat Loaf, och inte heller är det någon som är intresserad av kriminologi, så får jag väl även meddela något som gör alla andra avundsjuka såhär i kylan.

17:25 idag så lyfter mitt plan från Arlanda för en veckas sol, bad och drinkar i Ayia Napa, Cypern. Så jag hoppas verkligen att det är regning och kallt här hemma. HA!

Nu ska jag strax möte Petra vid tunnelbanan, och snart så bär det av till varmare breddgrader. 35grader är det idag därnere.

See you!

Skriv din åsikt
Postat av: Josefina

I hate you for this.... ayia napa alltså.. grrr

2007-09-04 @ 18:49:37
URL: http://Josefinan.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0